Voorbereidingen kunnen beginnen!

De beslissing is genomen, tickets zijn geboekt, dus ik kan niet meer terug... 26 juni zal ik viaIstanbul en Mumbai naar Zuid-India (Thiruvananthapuram.. jaja!) vliegen. Dit is hetbeginpunt van mijn backpackreis door Azië!

Smile

Het globale plan is om daarna naar Sri Lanka, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Myanmar, Maleisie & Singapore te gaan. Voor de mensen die denken, waar liggen deze landen uberhaupt?! HIerbij even een kaartje als hulpmiddel:

Van het plan staat eigenlijk nog vrij weinig vast. Ik wil per keer bekijken hoelang ik ergens blijf en, afhankelijk van mensen die ik eventueel ontmoet, waar ik vervolgens heen ga. Ook de route/landen staan dus nog helemaal open. Daarnaast wil ik als het mogelijk isop sommige plekken gaan werken (betaald of tegen kost/inwoning).

TIjdens mijn reis hoop ik heel veel mooie landen te ontdekken, nieuwe mensen te leren kennen, heel lekker te gaan eten en terug te komen met een backpack vol ervaringen!!

Op deze weblog wil ik gedurende mijn reis blogs en foto's plaatsen (indien ik tijd, zin en toegang tot internet heb) en kun je op de kaart precies zien waar ik me op dat moment bevind.Dus mocht je op de hoogte willen blijven van mijn ervaringen, check dan af en toe deze site of laat je emailadres achter (in de rechter kolom)en krijg een seintje bij elke update.

De komende maanden ga ik alles uitzoeken, visa/routes/bezienswaardigheden/budget etc etc.. Hopelijk nog veel leuke dingen doen met iedereen, om ze vervolgens een hele lange poos te moeten missen! En dan horen jullie hier waarschijnlijk begin juli weer iets van me, vanuit het prachtige India!!

Liefs, Claudia

Reacties

Reacties

Sheena

Hoi Claudia,
vandaag al je laatste dag hier op kantoor. Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik ben zoooo benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou ons vooral op de hoogte!
Ik zal alles lezen.
Groetjes, Sheena

wilma tenwolde

Lieve Claudia
Heel veel plezier en geniet van je prachtige reis in Azie wij zullen ondertussen je moeder bezighouden. Maak een prachtig verslag zodat we je kunnen volgen en zien waar je reis je brengen gaat.

Groetjes en een goede reis

Wilma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!